برگزاری نخستین جشنواره انتخاب روابط عمومی های
برتر خوزستان- جشنواره سلام
چکیده:
شش ماه فعالیت مستمر علمی و کارشناسی منجر به تدوین شاخص های عملکرداستاندارد روابط عمومی شد و در مدت سه ماه بیش از 110 شرکت، سازمان و دستگاه اجرایی در دومرحله غیرحضوری و مرحله حضوری و میدانی مورد ارزیابی قرار گرفتند. موسسه در این فرایند ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف روابط عمومی ها برنامه نیازسنجی آموزشی را جهت ارتقا آنها طراحی کرد. این مراتن 9 ماهه در تاریخ 27 اردیبهشت 1393 روز روابط عمومی و ارتباطات با انتخاب و تجلیل از برگزیدگان محورهای هشت گانه به کار خود پایان داد.
اهداف:
شناسایی و اندازه گیری شاخص های عملکرد روابط عمومی های استان مطابق استاندارها
شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزههای مدیریت و کارشناسی فعالیتهای روابط عمومی
تعیین شاخصهایی جهت کمک به روابط عمومیها در جذب نیروهای متخصص
انتقال دیدگاهها ونظرات مدیران و کارشناسان موفق روابط عمومی به سایرین
نیازسنجی آموزش مورد نیاز کارشناسان روابط عمومی پس از مرحله ارزیابی
مستندسازی اقدامات، فعالیتها و برنامههای کارشناسان موفق روابط عمومی
ایجاد انگیزش در فعالان روابط عمومی و اتخاذ راهکارهایی جهت ایجاد مشوقهای جدید انگیزشی
تقدیر از کارشناسان برتر روابط عمومی و معرفی الگوهای موفق
محل و تاریخ برگزاری:
اردیبهشت 1393 سالن همایش شرکت مناطق نفت خیزجنوب
مخاطبان و همکاران:
مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی و مدیران تشکل های مردم نهاد خوزستان
اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان
شرکت مناطق نفتخیز جنوب و سازمان مناطق آزاد اروند